Facebook

LinkedIn

it menadzment

IT MENADŽMENT

  • IT Menadžment

 

Koji ERP je najbolji ?

Softver za terensku prodaju?

Šta je BI ?

Šta je WMS?

Kako postaviti CRM?

Kako postaviti eCommerce?

Kakav je hardver potreban?

 

Nakon odobira strateškog rešenja poslovnja, uspostavljene prodajne i logističke organizacije i finansijske strukture poslovanja neophodna je jasna i dostupna informacija u donošenju operativnih odluka i spovodjenju svih poslovnih procesa na brz i efikasan način.

Savremena IT tehnologija omogućava daleko veću brzinu i efikasnost poslovnih procesa ali isto tako značajno može uvećati OPEX poslovanja ili Capex .

Top team se u okviru ove oblasti fakusirao na konsultanske usluge u oblasti procene adakvatnog ERP , BI, prodajnog i logističkog software i pratećih hardware rešenja shodno usvojenim poslovnim rešenjima i procesima sa jedne strane i budžetiranih rashoda u okviru OPEX-a i CAPEX-a kompanije.

 

Metodologija :

 

– Cost benefit analiza nabavke i iznajmljivanja hardware i software

– Analiza funksionalnosti software i izlaznih informacija

– Procena neophodnih poslovnih procedura u cilju pravilnog iskorišćavanja sofware

– Procena tehničkih veština zaposlenih za upotrebu odabranog rešenja