Facebook

LinkedIn

marketing menadzment

MARKETING MENADŽMENT

  • Marketing menadzment

 

Da li je marketing trošak?

Da li se isplati ulaganje u marketing?

Da li se isplati ulaganje u promociju?

Šta je najbolja promocija?

Kako do dobrog  sajta?

Šta je on line prodaja?

Kako se radi internet marketing?

Šta je internet marketing?

Šta je internet prodavnica?

 

Top Team kroz različite oblasti menadžmenta vrši konsultacije kroz opšti  koncept marketing orjentacije kompanije uvažavajući koncepte 4P marketing mixa, add value proizvoda i usluga i grow koncept.  Ovi koncepti se prožimaju kroz sve oblasti menadžmneta , najviše kroz stateški , prodajni i marketing manadžment. U okviru marketing menadžmenta fokusirani smo na konsultacije iz oblasti promocije u okviru definisanog marketing miksa i razvoja organizacije i procedura brand menadžmenta koji treba da se impementira na operativnom taktičkom nivou rešenja iz stareškog marketing miksa.

Kao poseban segment u okviru konsultacija marketing manadžmenta obradjujemo procenu najoptimalnijeg eCommerce rešenja za proizvode i usluge klijenata shodno ciljanom tržištu, target grupama potrošača i potrebnim budžetima za adekvatan social marketing eCommerca.Uvodjenje eCommerca podrazumeva i prilagodjavanje svih poslovnih procesa od prodaje, IT , logistike novom kanalu koji ukoliko je stateški pravilno postavljem ima tendenciju da postane primarni kanal u budućnosti shodno tome da se opseg  potencijalnih potrošača višestruko multiplikuje.

 

 

Metodologija :

 

  • Identifikovanje ključnih kanala promocije za definisane target grupe potrošača
  • Identifikovanje potrebnih informacija za istraživanje ponašanja i odluka potrošača
  • Konsultacije u okviru brif-a za kreativna rešenja agencija koje su u skladu sa ponašenjem potrošača i ciljanom porukom dodatne vrednosti proizvoda ili usluge klijenta
  • Cost benefit analiza cena,budžeta promocije i efekata promocije
  • Razvoj e commerce i social marketing promocije
  • Razvoj koncepta i procedura brand menadžmenta u okviru strateškog marketing mix-a
  • Procena organizacije i OPEX-a marketing službe