R2M modeli
Kao poseban segment konsultacija razvili smo shodno zahtevima inostranih klijenata konsultacije u okviru R2M modela i posredovanja u prodaji na tržištu Jugoistočne Evrope ( SEE : Srbija, Hrvatska, BiH, Makedonija, Crna Gora, Slovenija, Bugarska, Rumunija). Konsultacije se uglavnom odnose na FMCG industriju gde se klijentima kroz cost benefit analizu troškova prodaje i distribucije i definisanjem optimalnog marketing mixa shodno tržišnom potencijalu i nivou konkurencije zadatog segmenta razradjuju najefikasnija rešenja prodajnih kanala za svako pomenuto tržište uz precizne prodajne kalkulacije sa TM budžetima i distributivne KPIs.
Poseban segment konsultacije se odnosi na procenu adekvatnog asortimna, pakovanja, prodajnih cena, komercijalne politike i kanala prromocije.
Metodologija :
- Analiza tržišta sa stanovišta obima, konkurencije, kanala prodaje, prodajnih politika, trade marketing budžeta, prodajnih cena , ponašanja potrošača
- Cost benefit analiaza R2M
- Odredjivanje ciljne RSP sa uvoznom kalkulacijom
- Definisanje optimalnog asortimana i pakovanja
- Procena potencijalnih distribureta i/ili ključnih kupaca
- Posredovanje u ugovaranju prodaje