Uslužne delatnosti : agencije, e commerce, usluge nege,zdravstvene usluge
Privatni biznis koji donosi najviše para?
Sigurna zarada sa malo ulaganja?
Posao od kuće?
Siguran posao bez predznanja?
Nova delatnost? Da li uložiti u…?
Najveći izazovi u poslovnom uspehu uslužnih delatnosti čine odabir pravog puta do realnih klijenata i težinska diversifikacija klijenata kako nebi postojala zavisnost poslovanja od uspešnosti realizacije usluge kod nekoliko klijenata. Uspeh u iznalaženju rešenja smo gradili kroz modele digitalne promocije i razvoja CRM prilagodjenih za svakog klineta, koji su povećavali broj sales leads i ugovaranje pružanja usluga. Uspeh delatnosti usluga i mikro trgovine u sadašnjosti se već meri sa uspehom iznalaženja pravog modela e commreca , stoga smo razvili prodajno-marketinške alate za ravoj e commerce prodaje i CRM.
Usluge nege (saloni lepote, frizerski saloni, kiropraktičari…) kao i zdravstvene usluge (stomatološke ordinacije, specijalističke ordinacije, domovi zdravlja, dijagnostički centri) imaju tendenciju rasta broja privrednih subjekata i ukupnog rasta poslovanja. Zbog visokog Capex-a i profesionalne orjentacije na samu uslugu klijenti iz ovih delatanosti se nalaze pred izazovima strateškog menadžmenta, prodajnog menadžmenta i organizacije poslovanja. Stabilnost poslovanja ove delatnosti se zasniva na razvoju CLP (client loyalty program) u čijem razvoju i uspešnim rešenjima stručnjaci Top Tema imaju višegodišnje iskustvo.